Édességek, sütemények nem csak cukorbetegeknek, hanem mindenkinek,aki a magas kalóriatartalmú, a szervezet számára semmilyen fontos tápanyagot nem tartalmazó répacukrot ki akarja iktatni az étrendjéből


2021. április 7., szerda

Pásztorpite maradékból





A pásztorpite az angol családoknál hagyományosan a vasárnapi sült maradékából készült.  Én a vasárnapi húslevesből maradt leveshúsból (most éppen pulykanyakból) készítettem. 


Hozzávalók:


Leveshús

4 nagy krumpli

sárgarépa és fehérrépa a húslevesből

5 dkg cheddar sajt

1 evőkanál olaj

2 evőkanál vaj

2 dl főzőtejszín

2 ek sűrített paradicsom

10 dkg zöldborsó

1 dl vörösbor

1 dl húsleves

1 hagyma

1 evőkanál Worcestershire szósz

só, bors


A krumplit meghámoztam, kaikára vágtam, és sós vízben félig megfőztem.

A csontról leszedegettem a húst, apróra vágtam. 

A hagymát és is apróra vágtam, az olajon megpároltam, rátettem a húst, és jól megpirítottam. Sóztam, borsoztam, hozzáadtam a vörösbort, jól beforraltam. Ráöntöttem a húslevest,  a Worcestershire-szószt, hozzáadtam a borsót, és a répákat, a sűrített paradicsomot, és 10 percig főztem. 


A ragut tűzálló tálba tettem, a tetejére tettem egy sor krumplit, sóztam, borsoztam, főzőtejszínnel leöntöttem, majd még egyszer ugyanez.


A tetejére kis vajdarabkákat, majd reszelt sajtot tettem, és 180 fokos sütőben 30 percig sült.








2 megjegyzés:

Hanna 2022. november 30. 4:08  

köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
1) hagyja abba a hűtlenséget
2) folyamatos adósok
3) szerelmi varázslat
4) a kölcsön előtörlesztése
5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
7) hagyja abba az ismételt abortuszt
8) megoldás a meddőségre
9) Előléptetés a munkahelyen
10) erős varázsgyűrű
11) Hagyd abba a válást
12) Szerezze vissza az exét
13) Törd le a megszállottságot
14) Térjen vissza a küldő varázslatához
15) Védővarázslatok
16) a családi boldogság varázslatai
17) Varázslatok lottónyereményekhez
18) szerelmi varázslatok melegeknek
19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
WhatsApp: +1(815)564-3618
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

Névtelen,  2023. július 18. 3:40  

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

Related Posts with Thumbnails

Blogidőszámítás

FIGYELMEZTETÉS


A blogon közzétett receptek és egyéb írások a cukorbetegségemmel kapcsolatos saját tapasztalataimat tartalmazzák anélkül, hogy ezirányú képzettségem lenne. Ezek nem tekinthetők sem orvosi, sem dietetikusi tanácsnak.




Receptjeim

A Miner szakácskönyv oldalán

MIÉRT


Amikor kiderült, hogy cukorbeteg vagyok, úgy éreztem, hogy vége a világnak. Nem sokat tudtam a cukorbetegségről, de azt igen, hogy ezentúl le kell mondanom az édességekről, amiket úgy szeretek Miután az első nagy megrázkódtatás elmúlt, elővettem a sok év alatt összegyűlt, jól kipróbált receptjeimet, és elkezdtem átdolgozni őket. Kiszámoltam a kalóriákat, kipróbáltam, hogy működnek-e édesítővel. Ahol a cukor mennyisége a sütemény állagához szükséges volt, ott módosítottam a formáján, elkészítési módján. Azóta nem cukorbeteg vendégeimen is kísérletezve sok receptem gyűlt össze, amelyek alapján készített süteményeimet ők is szívesen fogyasztották. A cukorbeteg állandó lelkiismeretfurdalások között él. Ha evett, azért, ha nem evett azért. Nem könnyű áttérni a rendszeres életmódra, gyakran, keveset enni, a kalóriákat számolni, társaságban, vendégségben visszautasítani egy igazán ízletesnek látszó ételt, elviselni a sajnálkozó pillantásokat, ha elmondjuk, hogy a betegségünk miatt nem ehetünk mindent. Magyarországon az éttermek túlnyomó részében nem tartanak diabetikus édességeket, így ha mégis süteményre vágyunk, készítsük el magunknak. A sütemények, torták kellemesebbé teszik az életet. Miért mondanánk le róluk csak azért, mert az élet úgy hozta, hogy cukorbetegek vagyunk. Azoknak a családoknak, ahol cukorbeteg van, azt tanácsolom, próbálják ki ezeket a recepteket, és így egyetlen családtag sem marad ki a családi ünnepek fénypontjának tekinthető édességek fogyasztásából. Édességet enni is, készíteni is jó mulatság. Készítsünk hát szórakozva finomságokat. Ezeket az édességeket szívesen eszik és készítik nem cukorbeteg barátaim is.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP