Édességek, sütemények nem csak cukorbetegeknek, hanem mindenkinek,aki a magas kalóriatartalmú, a szervezet számára semmilyen fontos tápanyagot nem tartalmazó répacukrot ki akarja iktatni az étrendjéből


2021. október 13., szerda

Három nővér leves

 




A három nővér leves Észak-Amerika őslakosai, az indiánok levese. A bab, a kukorica és a sütőtök a három fő terményük volt, amelyeket egymás mellé ültettek. 

Amikor megláttam ezt a levest a Street Kitchen oldalán, eszembe jutott gyerekkorom egyik kedvenc indiános könyve Az irokézek fia. 

Az irokézek életét valósághűen mutatja be Anna Jürgen írónő. 

Engem elbűvölt az irokézek élete az Ontario tó déli partján, akik hosszú házakban éltek, az asszonyok babot, kukoricát, tököt termeltek, a férfiak vadásztak és halásztak. Megcsapolták a juharfákat, sót pároltak, ruhát, mokaszint varrtak a bőrökből, kenukat készítettek a fák kérgéből. Matriarchális társadalomban éltek békességben, mindaddig, amíg a fehér telepesek el nem üldözték őket. 

A könyvben az irokéz anya mesél a fiának a  növények ültetéséről:


“Életfenntatóinkat mindig együtt tesszük be a földbe. Ha a kukoricaszárak felnőnek, a bab felkúszhat rajtuk. A tök indáival elterpeszkedik a szabad területén a halmocskák között. Széles leveleivel a forró nyáron  megőrzi a nedvességet, és megóvja a földet a kiszáradástól. Így a mi életfenntartóink egymást segítik, ezért ültetjük őket egymás mellé.”

Innen az elnevezés. A bab, a kukorica és a tök az egymást segítő három nővér. 


Hozzávalók:


350 g sütőtök

300 gr konzerv borlotti bab

400 g mélyhűtött kukorica

olivaolaj

1 vöröshagyma

2 gerezd fokhagyma

2 szardella

zöldségalaplé

só, bors

1 tk chilipehely

200 ml főzőtejszín

petrezselyem



Az olajon megpároltam a kockára vágott vöröshagymát, a finomra vágott szardellát, és a felszeletelt fokhagymát. Rászórtam a chilipelyhet, majd a megpucolt és kockára vágott sütőtököt, felöntöttem az alaplével, és kis lángon főztem 15 percig. Amikor félig megpuhult a tök, hozzáadtam a kukoricát és  együtt főztem 4-5 percig. Végül beletettem a konzerv babot és összeforraltam. 

Megkóstoltam és kevés sót adtam hozzá. (A szardella és az alaplé is sós)

Egy merőkanállal kivettem a levesből úgy, 

hogy került bele bab, tök, kukorica is, és összeturmixoltam a tejszínnel, összeforraltam a levessel. 

A végén megszórtam petrezselyemmel. 




4 megjegyzés:

Hanna 2022. november 30. 15:02  

köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
1) hagyja abba a hűtlenséget
2) folyamatos adósok
3) szerelmi varázslat
4) a kölcsön előtörlesztése
5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
7) hagyja abba az ismételt abortuszt
8) megoldás a meddőségre
9) Előléptetés a munkahelyen
10) erős varázsgyűrű
11) Hagyd abba a válást
12) Szerezze vissza az exét
13) Törd le a megszállottságot
14) Térjen vissza a küldő varázslatához
15) Védővarázslatok
16) a családi boldogság varázslatai
17) Varázslatok lottónyereményekhez
18) szerelmi varázslatok melegeknek
19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
WhatsApp: +1(815)564-3618
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

Unknown 2023. június 13. 16:59  

A nevem Veronika, szeretnék köszönetet mondani Dr. Ellennek, aki elvarázsolt egy varázslatot, ami segített a családomnak megnyerni egy bírósági pert, amiben életfogytiglani börtönbüntetésre ítélték volna a fiamat, akit gyilkossággal vádolnak. A családom és én nagyon hálásak vagyunk. Ha hasonló kihívásod van, e-mailben is felveheted vele a kapcsolatot: ellenspellcaster@gmail.com vagy WhatsApp: +2349074881619. Varázsolhat lottó nyerésre, volt szeretőjének visszaszerzésére, promóciós varázslat, szerencsevarázslat, COVID 19 koronavírus, HIV/AIDS gyógymód, rák, gyermekvállalási varázslat stb.

Névtelen,  2023. július 18. 3:39  

Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Dr. Ellen, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Dr. Ellennel is, aki egy hatékony megoldási asszisztens
1) Nyerd vissza a volt barátodat
2) Hozd össze a férjet és a feleséget
3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
5) Erőteljes varázsgyűrű
6) szerencsebűbáj
7) A rögeszmék megtörése
8) Szülési és terhességi problémák. Vegye fel vele a kapcsolatot az EMAIL címen: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

...... 2023. augusztus 30. 17:09  

Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
1) Szerelmi varázslatok
2) Elveszett szerelmi varázslatok
3) Válási varázslatok
4) Házassági varázslatok
5) Szerelmi varázslatok.
6) Elválasztó varázslatok
7) Száműzd el a volt szeretőt
8.) Szeretnél előléptetni.
9) lottó nyerő varázslatok
10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
12) varázslat a megszállottság megtörésére
Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
WhatsApp: +2348155926512

Related Posts with Thumbnails

Blogidőszámítás

FIGYELMEZTETÉS


A blogon közzétett receptek és egyéb írások a cukorbetegségemmel kapcsolatos saját tapasztalataimat tartalmazzák anélkül, hogy ezirányú képzettségem lenne. Ezek nem tekinthetők sem orvosi, sem dietetikusi tanácsnak.




Receptjeim

A Miner szakácskönyv oldalán

MIÉRT


Amikor kiderült, hogy cukorbeteg vagyok, úgy éreztem, hogy vége a világnak. Nem sokat tudtam a cukorbetegségről, de azt igen, hogy ezentúl le kell mondanom az édességekről, amiket úgy szeretek Miután az első nagy megrázkódtatás elmúlt, elővettem a sok év alatt összegyűlt, jól kipróbált receptjeimet, és elkezdtem átdolgozni őket. Kiszámoltam a kalóriákat, kipróbáltam, hogy működnek-e édesítővel. Ahol a cukor mennyisége a sütemény állagához szükséges volt, ott módosítottam a formáján, elkészítési módján. Azóta nem cukorbeteg vendégeimen is kísérletezve sok receptem gyűlt össze, amelyek alapján készített süteményeimet ők is szívesen fogyasztották. A cukorbeteg állandó lelkiismeretfurdalások között él. Ha evett, azért, ha nem evett azért. Nem könnyű áttérni a rendszeres életmódra, gyakran, keveset enni, a kalóriákat számolni, társaságban, vendégségben visszautasítani egy igazán ízletesnek látszó ételt, elviselni a sajnálkozó pillantásokat, ha elmondjuk, hogy a betegségünk miatt nem ehetünk mindent. Magyarországon az éttermek túlnyomó részében nem tartanak diabetikus édességeket, így ha mégis süteményre vágyunk, készítsük el magunknak. A sütemények, torták kellemesebbé teszik az életet. Miért mondanánk le róluk csak azért, mert az élet úgy hozta, hogy cukorbetegek vagyunk. Azoknak a családoknak, ahol cukorbeteg van, azt tanácsolom, próbálják ki ezeket a recepteket, és így egyetlen családtag sem marad ki a családi ünnepek fénypontjának tekinthető édességek fogyasztásából. Édességet enni is, készíteni is jó mulatság. Készítsünk hát szórakozva finomságokat. Ezeket az édességeket szívesen eszik és készítik nem cukorbeteg barátaim is.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP